GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

Vásárlás előtt

Ha egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra kapható? Amennyiben egy megrendelt termék nincs a központi raktárunkban, de külső üzleteinkben még elérhető, akkor a terméket bekérjük a központba vagy a rendelésedet továbbítjuk a üzletnek, aki elküldi számodra a csomagot. Ha a...

2022.08.10.
Tovább olvasom...

Fizetés

Milyen fizetési módok közül tudok választani? Jelenleg az alábbi fizetési módok közül tudsz választani: Fizetés a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával (Csak személyes átvétel esetén üzletünkben)  Utánvét készpénz a futárnak (a futárok többségénél már...

2022.08.09.
Tovább olvasom...

Szállítás

Milyen szállítási módok közül választhatok? Jelenleg az alábbi szállítási módok közül tudsz választani: Személyes átvétel (átvételi pontként működő üzleteink listáját megtalálod a szaküzleteink menüpontban) ExpressOne házhozszállítás futárszolgálattal  kb....

2022.08.08.
Tovább olvasom...

Reklamáció

Most kaptam kézhez a csomagom és egy vagy több termék sérült, összetört szállítás közben. Mi a teendő ilyenkor? Elnézésedet kérjük! Bár rendkívüli módon odafigyelünk, hogy jó alaposan becsomagoljuk a termékeinket, hogy ne sérüljenek meg szállítás közben, sajnos...

2022.08.07.
Tovább olvasom...

Elállás

Hány napig állhatok el a vásárlástól? A vásárlástól a jogszabályban rögzített 14 napig illet meg az elállás joga. Felhívjuk a figyelmed, hogy a medela termékek jelentős része higiéniai terméknek minősül, mivel rendeltetéséből eredően emberi testneddvel (anyatej, nyál)...

2022.08.06.
Tovább olvasom...