GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Vásárlás előtt
Ha egy termék nincs raktáron, mikor lesz újra kapható? Amennyiben egy megrendelt termék nincs a központi raktárunkban, de külső üzleteinkben még elérhető, akkor a terméket bekérjük a központba vagy a rendelésedet továbbítjuk a üzletnek, aki elküldi számodra a csomagot. Ha a...
Fizetés
Milyen fizetési módok közül tudok választani? Jelenleg az alábbi fizetési módok közül tudsz választani: Fizetés a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával (Csak személyes átvétel esetén üzletünkben) Utánvét készpénz a futárnak (a futárok többségénél már...
Szállítás
Milyen szállítási módok közül választhatok? Jelenleg az alábbi szállítási módok közül tudsz választani: Személyes átvétel (átvételi pontként működő üzleteink listáját megtalálod a szaküzleteink menüpontban) ExpressOne házhozszállítás futárszolgálattal kb....
Reklamáció
Most kaptam kézhez a csomagom és egy vagy több termék sérült, összetört szállítás közben. Mi a teendő ilyenkor? Elnézésedet kérjük! Bár rendkívüli módon odafigyelünk, hogy jó alaposan becsomagoljuk a termékeinket, hogy ne sérüljenek meg szállítás közben, sajnos...
Elállás
Hány napig állhatok el a vásárlástól? A vásárlástól a jogszabályban rögzített 14 napig illet meg az elállás joga. Felhívjuk a figyelmed, hogy a medela termékek jelentős része higiéniai terméknek minősül, mivel rendeltetéséből eredően emberi testneddvel (anyatej, nyál)...