Reklamáció

Közzétéve: 2022.08.07.

Most kaptam kézhez a csomagom és egy vagy több termék sérült, összetört szállítás közben. Mi a teendő ilyenkor?

Elnézésedet kérjük! Bár rendkívüli módon odafigyelünk, hogy jó alaposan becsomagoljuk a termékeinket, hogy ne sérüljenek meg szállítás közben, sajnos óhatatlanul előfordul ilyen, de szerencsére nagyon ritka esetben. Ha mégis a csomag felbontása után azt tapasztalod, hogy egy vagy több termék összetört / megsérült / gyárihibás, kérjük hogy kövesd a következő lépéseket: Készíts jól kivehető fotót a sérült termékről (ha szükséges külön a sérült részről is). Készíts fotót az összes csomagolóanyagról (boríték, doboz, buborékfólia, tömőanyag), hogy miben érkezett a termék. Írj nekünk egy emailt az [email protected] email címre Sérült termék tárggyal, melyben mellékeled a készített fotókat. Kérünk, az emailben írd meg a rendelésszámodat is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Munkatársunk, munkanapokon 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és tájékoztat a továbbiakról.

Nem azt a terméket kaptam amit rendeltem. Mi a teendő ilyenkor?

Igazán sajnáljuk! :( Csomagolási folyamatunkat úgy alakítottuk ki, hogy minden rendelés több ember kezén is átmegy és több ponton ellenőrzésre kerül a termékek helyessége, így ennek a hibának az előfordulása nagyon elenyésző, de sajnos nem elképzelhetetlen. Ha azt tapasztalod, hogy nem azt a terméket kaptad amit rendeltél, kérjük kövesd a következő lépéseket: Készíts képet a tévesen kiküldött termékről. Írj nekünk egy emailt a [email protected] email címre Téves termék tárggyal, melyben mellékeled a készített képet. Kérünk, írd meg a rendelésszámodat is a könnyebb beazonosíthatóság érdekében. Munkatársunk, munkanapokon 24 órán belül felveszi veled a kapcsolatot és tájékoztat a továbbiakról.